Przetargi

OGŁOSZENIE O ZMIANIE dot. „Budowa kanalizacji sanitarnej w m: Chobanin, Górka Wieruszowska, Pieczyska - II Etap „

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Postępowania prowadzonego w ramach zamówień sektorowych o wartości poniżej 5 225 000 EURO dla robót budowlanych (według Procedury udzielania podprogowych zamówień sektorowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskie zgodnie z zasadą konkurencyjności, obowiązującej w Przedsiębiorstwie Komunalnym w Wieruszowie S.A.)

Budowa kanalizacji sanitarnej w m: Chobanin, Górka Wieruszowska, Pieczyska - II Etap „

 

Zamawiający:  Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie S.A.
                          98-400 Wieruszów, ul. Bareły 13

 

ZMIANA:

1. Zmianie ulega  pkt III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest budowa  kanalizacji sanitarnej w m: Chobanin, Górka Wieruszowska, Pieczyska - II Etap.

Zakres robót obejmuje:

  1. kolektor grawitacyjny z rur PVC Ø200 o dł.  1 512,00 mb
  2. kolektor grawitacyjny z rur PVC Ø315 o dł. 2 221,00 mb
  3. odcinki sieci od głównego kanału do granic posesji z rur PVCØ160 o dł. 1034,00 mb (169 szt.)
  4. studnie betonowe rewizyjne Ø1000 mm w ilości 49 szt.
  5. studnie tworzywowe rewizyjne PVC Ø425 mm w ilości 68 szt.
  6. studnie tworzywowe przyłączeniowe PVC Ø315 mm w ilości 169 szt..
  7. przepompownia ścieków w ilości 1 szt.
  8. ogrodzenie przepompowni ścieków
  9. roboty nawierzchniowe i odtworzeniowe

10. Obsługę geodezyjną inwestycji.
11. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w 4 egzemplarzach + 1 wersja elektroniczna.
12. Wykonanie przeglądów kamerą video po zrealizowaniu zadania kanalizacji sanitarnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty uwagi zawarte w wydanych uzgodnieniach do projektu. Wszystkie stosowane urządzenia muszą być zgodne z normami PN-EN i posiadać certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz ze specyfikacją techniczną zawartą w warunkach technicznych.

 

13. Wymagania stawiane Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia w zakresie robót budowlanych:

1) opracowanie i zaopiniowanie projektu czasowej organizacji ruchu,

2) uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem oraz odtworzeniem  pasa drogowego

3) wykonanie oznakowania terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu oraz jego usunięcia po zakończeniu robót,

4) uzgodnienie, zagospodarowanie oraz sposób odprowadzenia i zrzutu wody gruntowej z przeprowadzonego pompowania wody przy odwodnieniu

5) wykonanie badań, prób i rozruchu jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie
zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
6) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy,
7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
8) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów,
9) wykonanie na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach i chodnikach przechodzących przez teren budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za
przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie budowy i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w czasie prowadzenia robót,

10) wykonanie na własny koszt prac związanych z rozbiórką i odbudową nawierzchni utwardzonych, ulepszonych lub zagospodarowanych terenów zielonych oraz rozbiórką i naprawą ogrodzeń, których to przeprowadzenie jest niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy,
10) zapewnienie nadzoru technicznego związanego z wykonaniem robót branżowych,
11) realizacja uwag zawartych w wydanych uzgodnieniach projektu,
12) przywrócenie nawierzchni w miejscach roboczych i transportowych do stanu pierwotnego
uporządkowanie terenu prac po zakończeniu zadania
13) zapewnienie obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej prowadzonych robót,
14) zapewnienie (wykonanie) wszelkich przeglądów montowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, niezbędnych do właściwego ich funkcjonowania oraz do zachowania gwarancji,
15) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu
najpóźniej w dniu odbioru,
16) po zakończeniu robót i potwierdzeniu gotowości do odbioru, Wykonawca zawiadomi Inwestora o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty:
a) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
b) protokoły odbiorów technicznych, atesty na wbudowane materiały, instrukcje,
c) dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy,
d) dziennik budowy,

e) protokoły komisyjne z zarządcą drogi potwierdzające odbiory zajmowanego przez Wykonawcę pasa drogowego
e) protokoły badań i sprawdzeń wykonanych przez Wykonawcę,
f) rozliczenie z materiałów rozbiórkowych,

14. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową.
Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową.

 

15. Wykonawca przejmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające z uzyskanej decyzji zezwalającej na prowadzenie robót w pasie drogowym m.in.

a) terminowe uiszczenie opłaty za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót

b) z dniem upływu terminu zajmowanego pasa, zostanie on przywrócony do poprzedniego stanu użyteczności zgodnie z dokumentacją odtworzeniową  oraz  dokona komisyjnego protokolarnego odbioru zajmowanego pasa drogowego, przy czym za dzień zakończenia robót uważa się dzień podpisania protokółu odbioru;

c) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć ujawniające się wady techniczne zajmowanego pasa drogowego, spowodowane nieprawidłowym wykonaniem robót w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

d) uiszczenie kar pieniężnych wymierzonych przez zarządcę drogi za zajęcie pasa drogowego z przekroczeniem terminu zajęcia albo o powierzchni większej niż określona w zezwoleniu zarządcy drogi;


16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
18. Zamawiający nie przewiduje  udzielenia zamówień uzupełniających

19. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
20. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 60 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.

21.Wykonawca na własny koszt opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu

22.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty)

2. Zmianie ulega pkt VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie .
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji robót budowlanych będących przedmiotem Zamówienia, t.j. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 robotę lub roboty polegające na budowie kanalizacji o łącznej długości co najmniej 2 000m  i wartości min. 2.000.000 pln.

 

2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Wykonawca spełni warunek, jeśli będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2016, poz. 290 j.t.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 września 2014 r. (Dz.U.2014 poz. 1278 z późn. zm.) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie w/w rozporządzenia przedkładają dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczeń samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Osoba ta musi posiadać łącznie co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.


W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dysponowania odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniany będzie łącznie – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

3. Zmianie ulega pkt VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami branży sanitarnej oraz branży drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca przedkłada wykaz robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ

3. Wykonawca przedkłada oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – według wzoru załącznik nr 8 do SIWZ
4. Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

4. Zmianie ulega pkt XII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy przesłać / złożyć na adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie S.A ul. Bareły 13, sekretariat do dnia 08.02.2016r.  do godz. 12:00.
2.Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie . Kopertę  należy opisać następująco: Oferta na „ Budowę kanalizacji sanitarnej w m: Chobanin, Górka Wieruszowska, Pieczyska - II Etap”
Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

3. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania. 
4. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 08.02.2017 r. o godz. 12.15
5. Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny.
6. Jeśli Wykonawca zamierza przesłać ofertę pocztą, wymagane jest by dokonano tego za
        potwierdzeniem odbiory. Za termin złożenia oferty uznaje się termin potwierdzenia 

       odbioru oferty przez Zamawiającego w jego siedzibie.

7. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę zostanie powiadomiony o wyniku przetargu.

 

5. Zmianie ulega pkt XV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 2 - projektem umowy.
2. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie Zamawiającemu umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty dotyczące osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (uprawnienia, aktualny wpis na

listę członków samorządu zawodowego w formie kopii poświadczonej) szczegółowy kosztorys ofertowy oraz wniesie wymagane zabezpieczenie należytego wykonana umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, jednocześnie zatrzymując wadium Wykonawcy uchylającego się od zawarcia umowy.

5. Harmonogram rzeczowo – finansowy opracowany  przez Wykonawcę

 

6. Zmianie ulega pkt XVIII. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
4. Wykaz robót budowlanych
5. Projekt budowlany

6 . Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
7. Przedmiar robót.

8. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym

9. Pismo Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi znak UD.7045.5.2017.DJ

10. Projekt technologii odtworzenia rozbieranych elementów konstrukcyjnych

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.02.2017
Dokument wytworzony przez: Zarząd Spółki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lutego 2017 11:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Stanek
Ilość wyświetleń: 1669
03 lutego 2017 13:20 (Łukasz Stanek) - Dodanie załącznika [zal_nr_10.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2017 13:19 (Łukasz Stanek) - Usunięcie załącznika [uzgodnienie_projektu.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2017 13:19 (Łukasz Stanek) - Usunięcie załącznika [uzgodnienie_projektu_odtworzenia.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)