Przetargi

Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie S.A.

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-06-29 nr 2021/BZP 00097620/01

Ogłoszenie o zmianie zamówienia nr 2021/BZP 00097660/01 z dnia 2021-06-29

Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie S.A.

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie
Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W WIERUSZOWIE SPÓŁKA
AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250056923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. bp. Stefana Bareły 13
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627841689
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkomsa@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pkwieruszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka akcyjna - Przedsiębiorstwo Komunalne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie
Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c431a1-d808-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097620/01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097620/01 z dnia 2021-06-29
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29 09:58
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://pkwieruszow.bipfirma.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego
specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych
dokumentów: osobiście lub listownie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 180000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097620/01 z dnia 2021-06-29
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów), w szacunkowej ilości 45 000 litrów.
  2. Jakość dostarczanego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680).
  3. Olej napędowy będzie dostarczany przez Wykonawcę do zbiornika magazynującego cysternami, które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodne z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy. Cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego oleju napędowego do zbiornika magazynującego na paliwo, który posiada Zamawiający.
  4. Zamawiający dysponuje zbiornikiem magazynującym na paliwo typu FuelMaster 5000l o pojemności 5.000 litrów.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty transportu oleju napędowego do miejsca realizacji zamówienia, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów), ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczenia oleju ze środka transportu do zbiornika magazynującego Zamawiającego.
  6. Dostawy oleju będą odbywać się na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy od poniedziałku do piątku do godz. 14.00 za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie za potwierdzeniem ich otrzymania przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę objętą zgłoszeniem Zamawiającego w terminie do 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:00 do 14:00.
  7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania uzupełniania i aktualizacji zgłoszenia, o którym mowa w art. 5 ust. 1,2,4 ustawy z dnia 15 maja 2020r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz.U.2020 poz. 859), w sposób i na zasadach określonych w/w ustawie oraz wydanych przepisach wykonawczych, w szczególności przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 30 sierpnia 2019r. w sprawie zgłoszeń przewozu towarów i sposobu postępowania w przypadku niedostępności rejestru zgłoszeń ( Dz.U. 2019 poz. 1658).
  8. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy wynosi do 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
  9. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem:

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena i termin płatności faktury
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097620/01 z dnia 2021-06-29
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2500 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie SA, ul. b-pa St. Bareły 13,
98-400 Wieruszów
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097620/01 z dnia 2021-06-29
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.06.2021
Dokument wytworzony przez: Zakład Usług Komunalnych i Transportu
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Piotr Pietrzykowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 czerwca 2021 10:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Pietrzykowski
Ilość wyświetleń: 658
30 czerwca 2021 15:42 (Piotr Pietrzykowski) - Dodanie załącznika [zal_nr_3__oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_2021.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 czerwca 2021 15:41 (Piotr Pietrzykowski) - Dodanie załącznika [zal_nr_2__oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_2021.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 czerwca 2021 15:41 (Piotr Pietrzykowski) - Dodanie załącznika [zal_nr_1__formularz_ofertowy_2021_poprawiony.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)